Aquest treball ens obra portes molt interessants per a conèixer noves opcions i rebre consells per a saber utilitzar correctament els videojocs tant a l'aula, com a casa.
No tots els videojocs són iguals per tant, hem d'observar de manera precisa i detallada en que consisteix la temàtica del jocs, ja que cada tipologia desenvolupa unes habilitats diferents en el jugador.
Els jocs educatius informàtics els tenim al nostre abast a través de botigues d'informàtica, botigues especialitzades o grans magatzems, a més també podem jugar via online a alguns jocs de manera gratuïta i altres pagant una quantitat de diners. L'escola si és un bon lloc per jugar, ja que els videojocs, permeten treballar aspectes de les diferents àrees del currículum de forma didàctica i creativa, tenint en compte les necessitats de cada infant i amb un valor educatiu complementari. Dins l'escola el temps que els infants han de dedicar-se a jugar és aproximadament entre una i dues hores incloent-hi estones de descans.
En aquest treball, nosaltres hem realitzat una recerca més exhaustiva sobre els videojocs o els jocs digitals a l’aula. Actualment, moltes de les persones docents que formen l’equip educatiu dins d’una escola utilitzen com a noves tecnologies educatives aquesta eina, per oferir als infants una nova visió més activa i participativa davant el seu procés d’ensenyament aprenentatge.
Hem d’esmentar que els videojocs tenen aspectes tant positius com negatius, no tots els jocs proporcionen el mateix tipus d’aprenentatge, i a més també que afavoreixen més les habilitats dels infants i quins són els criteris que cal seguir per fer una bona tria del joc educatiu que utilitzarem.
Hem d’esmentar que els videojocs tenen aspectes tant positius com negatius, no tots els jocs proporcionen el mateix tipus d’aprenentatge, i a més també que afavoreixen més les habilitats dels infants i quins són els criteris que cal seguir per fer una bona tria del joc educatiu que utilitzarem.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada